kenangan 2008

05.10 Edit This 0 Comments »
Assalamualaikum.... setiap tahun pasti ade kenangan..bg tahun 2008 kenangan yg tak dpt di lupakan dr ingatan ade kenangan yg gembira..ade yg sedih.yg gembiranyer pada tahun ini saya di sahkan mengandung dan dapat menunaikan umrah bersama suami dn ibu yg di taja oleh ibu sebagai hadiah perkahwinan,,tima kasih ibu..love u so much...yg sedihnyer,anak saya telah meninggal dunia selepas sejam dilahirkan secara pembedahan pd 30/07/2008 pada pukul 1.25 ptg.hanya ALLAH yg tahu perasaan saya..inilah ujian yg ke 2 terbesar dlm hidup saya..alhamdullillah saya dan suami dapat menerimnya dgn redha..tima kasih wat ibu,suami,adik,sedara mara n kwn2 yg byk bg sya semangat pd ketika itu..tima kasih YA ALLAH...ujian yg memberi 1001 hikmah pada saya..dah la citer pasal sedih2..huhuhuhu....ni lah gambo2 kenangan ketika kami mengerjakan umrah pada bulan 6/2008 ketika ini saya mengandung 6 bulan...seronok...


gambar saya bersama suami di jabal rahmah tempat pertemuan diantara adam n hawa....


gambar saya bersama suami di atas unta,tak muat nak naik dua2.huhuhuhu.kepala unta pun entah ke mana...


ni la ibu yg saya cintai..gambar kami di muzium haramain di mekkah..


keindahan KAABAH di waktu malam MAHA SUCI MU YA ALLAH....tima kasih ALLAH kane bagi peluang hamba mu yg hina ini untuk menatap kesucian KAABAH MU yg agung..alhamdullillah.terharu,sedih,mcm2 perasaan ade...SUBHANALLAH....moga dapat lg menjejakkan kaki ke tanah suci lg..amin...


di kilang al-quran,hanya pelawat lelaki sahaja yg dibenarkan masuk n dapat senaskah Al-quran free..yg pompuan tunggu dlm bas huhuhu...


keindahan masjid Nabi d waktu malam....SUBHANALLAH..banyak lagi tempat2 yg kami lawati,ladang unta,ladang kurma di Madinah...dan yg paling bersyukur d beri oleh ALLAH untuk mengunjungi makam Nabi Junjungan kita NABI MUHAMMAD S.A.W..di Raudahah,madinah..sedih,terharu dan bersyukur...moga di beri peluang lagi oleh ALLAH....amin..

dalam kapal terbang manuju pulang ke malaysia....moga dapat dtg lg ke rumah ALLAH YG SUCI.amin...






0 komentar: